Robert Pattinson talar om Kristen Stewart

2009-10-17 @ 21:52:24 Permalink Photoshoots Kommentarer (0) Trackbacks ()



Två nya bilder på Kristen & Robert Pattinson från en fotografering med tidningen Vanity Fair.

Robert Pattinson är med i en intervju i den här månadens Elle där han pratar lite om Kristen Stewart.

    - Kristen har gått igenom exakt samma sak som jag det senaste året. Hon är den enda personen som kan relatera till mig på samma nivå.

När han får fråga om de förstår varandra svarar han:

    - Ja. Vi blev goda vänner redan i början, hon är en cool, jätte bra skådespelerska. Synd att vi inte kommer kunna spela mot varandra i andra roller på många år, jag tycker att hon är den bästa i sin generation. Och det säger jag efter att ha provspelat mot väldigt många av dem, haha.

Så även om Robert & Kristen inte är ett par, i alla fall inte som de vill uttala sig om. Är de mycket goda vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback