Kristen oroar sig över sin vikt

2009-10-17 @ 21:39:12 Permalink Intervjuer Kommentarer (0) Trackbacks ()



I novembernumret av magasinet "Allure" talar Twilight-stjärnan Kristen Stewart ut om sin vikt och om att kyssa sin motspelare Robert Pattinson.

Kristen Stewart oroar sig inte för att väga för mycket utan tvärtom.

Jag oroar mig över att vara för smal. Ni skulle se min bror, han ser nästan utmärglad ut. Vi råkar vara riktigt smala båda två, säger hon.

Hon berättar även om inspelningen av scenerna där hon kysser Robert Pattinson.

Tagningen fick alla att prata om min fantastiska rumpa. Men kom igen, jag har en platt rumpa. Jag vet inte vad folk pratar om, säger hon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback